måndag 6 april 2009

Övergiven


5 kommentarer:

  1. Usch vad läskigt med jordbävningen. Hörde det på nyheterna i morse när jag åkte till jobbet och då tänkte jag på dig....jag har ingen pejling på var i Italien, måste läsa på mer....

    SvaraRadera
  2. Annelajsan, riktigt läskigt. Abruzzo ligger söder om Toscana. Fågelvägen Certaldo-L'Aquila är ungefär 30 mil.

    SvaraRadera
  3. Ja, den byggnaden var övergiven, hoppas inte DU!
    Inte kul med det som hänt! Vad jag förstår av expertis är "ditt område" ett av de säkraste.l
    Hälsningar från mig!
    Carin

    SvaraRadera
  4. Ett objekt att ta hand om.......det vore väl en härlig utmaning så här på vårkanten! Ha det så bra! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Carin, nej, jag är inte övergiven :)

    Anette, om jag hade mycket, mycket pengar över skulle jag inte ha något emot ett renoveringsobjekt :)

    SvaraRadera