torsdag 23 april 2009

Intervjun

Nu är det dags att avslöja vad den där intervjun handlade om. Jag är väldigt nyfiken som person så jag tänkte inte hålla er på stäckbänken alltför länge.

För att göra det väldigt kort kan jag säga att min "kärlekshistoria" kommer vara del av en presentbok, med temat Italien och romantik.

Den här boken lanseras i samband med Bok och Biblioteksmässan i Göteborg lite senare i år. Så vi kanske ses där för jag ska försöka ta mig dit!

Återkommer med mer information om mässan. När jag vet lite mer.

Jag vill bara tillägga att det inte är jag som skrivit boken och min historia är bara en liten del av innehållet i boken.

17 kommentarer:

  1. Va kul! Det ska jag kolla upp...även fast jag redan fått lite försmak av romantiken här på bloggen...
    Va snyggt det blev! Kul att se vem det är man pratar med här på bloggen...
    Jag har dock inga positiva minnen av frisörer i Spanien då de mest fönar, tuperar och sprejar!(En gång förstörde de t.o.m mitt då långa blonda hår så det var bara att klippa av!)

    SvaraRadera
  2. Grattis till detta med boken!
    Carin

    SvaraRadera
  3. Wow! Vad roligt!!

    Tänk om jag också kunde ta och befinna mig i Gbg just precis då. *funderar*

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ja jag säjer de, alldeles fantastiskt underbart. Hur kul som helst. Den boken måste jag ju läsa.

    Om du kommer till min stad, Göteborg så säj till, kanske vi ses.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  5. Låter verkligen roligt, grattis!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  6. Den boken skulle jag vilja ha..Den blir på svenska eller ges den ut också på italienska? Vad jätteroligt, länge leve kärleken och Italien..Tja Sverige får hänga med på ett hörn också..kram

    SvaraRadera
  7. Men vad häftigt.... wow ska du ge ut en bok!!!!
    Du svävar väl fram lite grann nu.....
    Blir rakt sugen att åka till Göteborg då och säga hej på bokmässan. Min yngsta dotter bor i staden.

    Bitter... var en intressant bok, men ingen höjdare tycker jag.

    Kram på dej min vän!

    SvaraRadera
  8. Men vad roligt! Är din historia en del av en bok eller är din historia en hel bok? Vilket förlag ger ut den? Ja, du hör vad nyfiken jag är. Du måste berätta mera!

    Måste förresten säga att bilden på dig är superfin. Kul att få se dig.

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Bella, om det blir Göteborgs besök kan du räkna med att jag kikar förbi din butik :) Spanska frisörer har jag också dålig erfarenhet av, efter att ha varit hårmodell för "Loungeras" så fick jag leva med hårband i några månader framöver...

    Carin, tack, det är himla skoj. Jag är ju bara med på ett litet hörn men det är lika kul ändå :)

    Myra, jaaaa! Det skulle ju vara hur kul som helst :)

    Irene, självklart hojtar jag till om jag kommer till Göteborg :)

    Segliten, jätteskojigt :) tack!

    Lurigopalia, den är på svenska! Jag kanske kan ta med en bok till dig om jag nu kommer iväg :)

    Lissen, nej det är inte jag som skrivit. Min historia är bara en liten del av innehållet i boken. Jag ska också försöka komma iväg till mässan :)

    Anna, tack snälla du :) Min historia är bara en liten del av innehållet i boken. Och förlaget är nystartat och ska byta namn, så jag återkommer med det nya namnet!

    SvaraRadera
  10. Vad kul! Man får gratulera så mycket!

    :o)

    SvaraRadera
  11. Jättekul!!
    Tack för mailet :o)

    SvaraRadera
  12. Aha, AMORE...........härligt! /Anette

    SvaraRadera
  13. Weirdo, det är jätteroligt :) Tack!

    Pysen, det var så lite så :)

    Anette, hihi, det bästa som finns är väl Amore?! :)

    SvaraRadera
  14. :D vad roligt! Nu finns det alltså ett riktigt bra skäl att ta sig till B&BM! :) Tjoa gärna till om du vill ta en fika eller nåt!

    Kramar!

    SvaraRadera
  15. Wow, kärlek på bok är inte illa...

    PÅ lördag entrar jag Florens, håll tummarna för sol och öppna butiker!

    Nina

    SvaraRadera
  16. Vad roligt att ni får vara en del av en bok! Nu får hela världen (nästan!) läsa om er kärlekshistoria! :)

    Kommer det att vara någon bild på er i boken?

    Kram!

    SvaraRadera
  17. Jo, självklart! Jag ska tjoa till :)

    Nina, i dag skiner solen och affärerna ska vara öppna imorgon :) Jag är också i Florens, har ett dop på Piazzale Michelangelo!

    Laura, hihi, nästan hela världen! Nej, det kommer nog inte vara någon bild. Det kanske är lika bra, med alla mina fåniga miner :)

    SvaraRadera