lördag 18 april 2009

Naturens konst

17 kommentarer:

  1. Vackert. Jag tycker om tidiga daggiga mornar på sommaren. Vi har massor av STORA husspindlar och de spinner ljuvliga nät om sommaren. Jag gillar näten, bara spindlarna håller sig LÅNGT borta. Eller på andra sidan glasrutan iallafall. Det verkar som de bosatt sig runt fönstren. (tur vi har 3-glasfönster) hihi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja spindelnät är verkligen naturens konst, jaättevacker bild du bjuder på.

    Solvarma kramar från Irene

    http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Mmmm spindlarna är konstnärer..

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! :)
    Jag gillar spindlar och spindelnät. -På behörigt avstånd dvs ;)

    Hoppas att du har en mysig helg!

    SvaraRadera
  5. Oj vilket spindelnät!!

    SvaraRadera
  6. Vero, jag är inte heller någon spindelälskare men deras arbete med näten är fantastiska :) Hihi, tur att du har så mycket fönster!

    Irene, enkelt och underbart vackert :)

    Anna, riktigt duktiga konstnärer!

    Lallis, :)

    Jo, jag håller med dig, inte för nära :)

    Jeanette, spindlarna är duktiga :)

    SvaraRadera
  7. Spindelväv är vackert! Bara man slipper få det i ansiktet när man går i skogen........annars gillar jag spindlar. De äter upp ohyra, så de är välkomna i min trädgård! /Anette

    SvaraRadera
  8. Naturen är verkligen vacker som 17, aj nu svor jag visst...
    Tänk dig daggdroppar som glänser i det också...
    /MB

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker bild!

    Jag är sugen på en fotoutmaning trots att trissen inte blir av så jag drog igång en egen idag.. Häng gärna med!

    http://ellasinspiration.blogg.se/2009/april/fotoutmaning-vartecken.html

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  10. Spindelnät har alltid fascinerat mig. Härlig bild!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  11. Anette, hihi, dom trivs nog bra i din trädgård :)

    MariaBerg, :) mmm, då blir det bara vackrare!

    Karin, tack! Ska ta och gå in till dig och kika efter.

    Segsliten, ett naturligt mästerverk :)

    SvaraRadera
  12. Hej !!!!
    Läckert , som bara attan !!!!
    Älskar dina foton......helt underbara....
    tack för vintips........ja,här har också vädret slagit om......men så är det ju.....
    Ha en bra dag,
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  13. Beeeeee-autiful!
    Nu far jag latt rysningar da det kommer till sjalva spindlarna, men de gor onekerligen vackra nat! :)

    SvaraRadera
  14. Vilken läcker bild Vera av naturens konstverk!
    Här har det varit sol idag, promenad och hjälpt till att målat ett räcke.
    Nu dags för middag, thaigryta... jättehungrig!
    Ciao min vän och kram

    SvaraRadera
  15. Ja det var verkligen en fin bild. Jag har nyss varit ute på en skogspromenad...tyvärr utan kameran...kvällssolen var så fin där den silades sig genom grantopparna.

    SvaraRadera
  16. Monica, tack vad du är snäll :)

    Myra, jag gillar egentligen inte heller spindlar!

    Lissen, tack så mycket! Här har solen gått och gömt sig... :)

    Nygamlajag, tackar tackar :) Oh, skogspromenad låter toppen!

    SvaraRadera