onsdag 22 april 2009

Det händer grejer!

Jag har haft lite tid åt bloggen de senaste dagarna.

Genom bloggen har jag kommit i kontakt med två supertrevliga, svenska tjejer som jag träffade i måndags, i Florens. Jag gjorde mitt livs första intervju och kommer berätta längre fram vad det hela handlade om. Det var i vilket fall, hur kul som helst!

Samma dag kom en svensk vännina på besök, vilket var helt oväntat. Men väldigt trevligt! Ett kort besök då hon åkte hem till Sverige igår.

Nu ska jag ta och skynda mig iväg till frisören, dags för ny look!

10 kommentarer:

  1. Förstår att det är skoj när du får besök!
    Intervjun låter också spännande!
    Italiensk styling - lik den svenska?
    Ha det!
    Carin

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det låter med besök. Intervju också nu blev man ju nyfiken. Frisörbesök är kul men här i Sverige har det blivit superdyrt, så jag drar ner lite på det....Ha det så fint! /kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hmm.. nu blev jag nyfiken... och så vill jag se bild efter frisörbesöket ;o)

    SvaraRadera
  4. Nyfiken i en strut, blev jag nu! *Hoppar upp och ner på stolen!* Berätta mera, berätta mera!!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  5. Spännande i dubbel bemärkelse...Väntar otåligt på resultatet...i dubbel bemärkelse!

    Nina

    SvaraRadera
  6. Ååååhhh, så spännande roligheter. TELL ME MORE!!

    SvaraRadera
  7. Carin, ska se om jag lyckas ta ett självporträtt :)

    Anette, priserna har höjts här med :( 60 euro för slingor, klippning & föning!

    Pysen, bilden kommer :)

    Segsliten, jag är precis lika nyfiken som du, jag vill veta allt, på en gång :)

    Nina, det ska komma ett resultat snart :)

    Myra, spänningen stiger... :)

    SvaraRadera
  8. Spännande...
    Kul att träffa andra svenskar när man bor utomlands!

    SvaraRadera
  9. Alltid kul att prata svenska när man inte bor hemma i Sverige!

    SvaraRadera
  10. Bella, alltid skoj med vänner som kommer på besök :)

    Weirdo, ja, även fast jag pratar lite skum svenska när jag pratar i "verkligheten" i Italien. Vet inte riktigt varför det blir så...

    SvaraRadera