tisdag 7 april 2009

Miss Jeannette flörtar runt

Hi,Good Day!My name is Miss.jeannette,I saw your profile today at www.bloggportalen.se and was moved and become interested in you,I will like you to send me an email to my address ( Jeannette_gd@yahoo.com ) so that i can give you my pictures for you to know whom i am.I believed we can move from here?
Remember colour or distance does not matter but LOVE matters allot in life). Reply me back with my email address (
jeannette_gd@yahoo.com ) hope to hear from you soon.yours .Miss.jeannette

Gissa om jag skrattade och blev förvånad när jag öppnade min mail och såg det här!

Vem är hon? Den här Jeannette som skickar förförelsemail? Jag är visst inte den enda... Här har hon lagt ut en till krok. Undra om hon fått napp?

17 kommentarer:

  1. Haha! Kul, men det låter tyvärr som om det ligger något annat bakom.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. ooolala..! :) Alla sätt är ju bra utom de dåliga, hon kanske får napp någonstans!

    Hoppas att allt är bra med dig nu när det är så krisigt därnere och att de dina mår bra att ingen du känner har drabbats!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vad ska man säga........
    Hur är det egentligen därnere. Har hjälpen nåt alla drabbade i jordbävningen ännu? Otäckt är det och man blir trots allt lite tacksam att man bor där man bor. En snöstorm emellanåt det klarar man ju fint, även om man helst slipper en Gudrun-storm till, för hejohå vad det blåste då.....
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Egentligen är det jag, men säg det inte till någon :-)

    SvaraRadera
  5. Haha , ja det var ju lite annorlunda:P
    Vilkn mysig blogg du har.*Kommer gärna tillbaka igen
    Lallis

    SvaraRadera
  6. Segsliten, du tror det?! :)

    Jo, haha, kanske det! Allt är bra med mig, tack :)

    Anette, hela Italien hjälper det drabbade området men det är fortfarande kaotiskt därnere... Alla naturkatastrofer är otäcka just för att man aldrig vet från början hur allvarligt det kan bli...

    Jeanette, hihi, jag misstänkte det men vågade inte säga något :)

    Lallis, tack så mycket :)

    SvaraRadera
  7. Klart misstänkt!
    Kram ☺

    SvaraRadera
  8. Hahahaha. Hon har varit hos mig också! Fan så roligt. :D :D

    SvaraRadera
  9. oj då! :) bloggflirt! Lycka till! Men va försiktig det kan ju vara en bluff... ;)

    SvaraRadera
  10. Segsliten, haha :)

    Myra, hahaha, nu skrattar jag ihjäl mig :)

    Cz, haha, så roligt så roligt :)

    SvaraRadera
  11. Åh, så trevligt med en beundrare ;o)

    SvaraRadera
  12. Pysen73, visst är det?! :)

    SvaraRadera
  13. Alla beundrare är bra. Utom de dåliga förstås! ;)

    SvaraRadera
  14. Anna, hihi, det har du rätt i!

    SvaraRadera
  15. Ha ha jag har också fått detta mail i min inbox. Jag Googlade hittade då bla a din sida bland en massa andra.

    Vilken dumming som skriver så till en massa människor...

    SvaraRadera
  16. Samma här, fick oxå detta mail, exakt samma sak skrev hon till mig . Skumt värre ! Googlade oxå på miss jeanette & hittade din blogg . Undra vad hon är ute efter .

    SvaraRadera
  17. Catarina & Sanna, haha, ja man kan ju undra vad hon är ute efter?! Jag är ju väldigt nyfiken att veta om det är någon som svarat henne :)

    SvaraRadera