torsdag 30 april 2009

En gammal brunn


8 kommentarer:

  1. Så himla vacker!

    SvaraRadera
  2. *suck*, så vackert.........Ha en fin helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Åååhhhh,
    ha en fin helg!
    Lina

    SvaraRadera
  4. Vackert!
    Det påminner om Portugal.
    Där finns det vackra brunnar överallt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ser hur gamla kvinnor och män stå här en solig dag, för att få släcka sin törst!
    Så vackert!

    SvaraRadera
  6. Vackert - det är lite det här med att se vackra nya annolunda saker jag saknar med att jag inte reser så mycket som innan barnen, men nu snart skall vi ut på äventyr.

    Och det skall du också hem til gamla Sverige - du vet att kommer du till Halmstad hållet finns det både mat och säng till dig.
    Vore jättekul att träffas.

    SvaraRadera
  7. Åh vilken brunn:)
    Duktig fotograf är du,,,,,nu har jag varit inne på din sida o laddat massvis med helt underbar energi som jag så behöver....TACK Vännen min
    Kram Sari

    SvaraRadera