fredag 3 april 2009

Till min vän

8 kommentarer:

  1. Hejsan! skulle du rekomendera toscana som resmål? hur är det att bo där?

    SvaraRadera
  2. Tack! Tyvärr så blir det nog bara värre...
    och jag som ska till andra sidan klotet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jonna, självklart skulle jag rekommendera Toscana som resmål. Här finns kultur, mat, vin, natur, hav... Att bo här är kort & gott underbart. Men visst finns det nackdelar precis som på alla ställen!

    Bella, jag hoppas verkligen att det löser sig...

    SvaraRadera
  4. Tack för hjälpen!

    Nina, Hjalmar och Selma

    SvaraRadera
  5. Gianna är bäst! Såg på nyheterna igår att hon släppt en ny skiva... Så nu hoppas jag att hon kommer till Taormina i sommar igen, hennes konserter är så häftiga, så fulla av energi

    SvaraRadera
  6. Nina, det var så lite så!

    Villa Sciacca, vad härligt att se din kommentar vännen! Jag visste väl att du gillade Gianna, den här låten var till dig :)

    SvaraRadera
  7. Tjenare tjejen
    Allt väl i spagettins förlovade land?
    Här i Göteborg skiner solen som bara den och det är dags att haka på sig kameran, ta den unge sonen under armen och gå ut på "jakt"
    HAr du sett att jag försöker få ut min blogg så långt ut i världen som det bara går? En glaen idé jag fick igår. HAmnade hos Myra som du också bloggar med och hon tyckte att jag skulle be hennes vänner hjälpa till.
    Hade dig redan i min "lilla röda" så det var kul att hitta dig igen
    Min länk är http://www.ojohan.blogspot.com och man behöver inte alls skriva något, ett hallo räcker mer än väl
    Ha det så skönt i solen och se upp för den Italienska trafiken.
    kram

    SvaraRadera
  8. Pappa B, här är allt bara bra :) Hoppas du haft en fin dag tillsammans med kameran! Självklart ska jag se till att hjälpa till att sprida din blogg :) Fast först är det dags för middag!

    SvaraRadera