torsdag 22 januari 2009

Överraskning!

Jag kikade in hos Permanent formsvacka och fick en glad överraskning.



Där låg nämligen den här Awarden och väntade på mig.


Jag blir så glad!! Jag som inte ens trodde jag skulle tycka om att blogga har upptäckt så många fina och intressanta bloggar. Det är inspirerande och givande att pyssla med sin blogg och flyga omkring hos er alla!

Tack Segsliten!



Reglerna för utmärkelsen är följande:


Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

Länka till personen som utmärkelsen kom från.

Nominera minst fem andra bloggar.

Länka till dessa bloggar i din blogg.

Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.



Jag skickar utmärkelsen vidare till:













9 kommentarer:

  1. Tack snälla gulliga du!

    Ja, nog är det mycket på gång och nu ser det ut som om det blir en fysisk butik/kontor/lager också framöver för min pärlverksamhet. Jag är eld och lågor... =)

    SvaraRadera
  2. Tack Veronica! Det värmde! En stor kram/cz

    SvaraRadera
  3. Tack kära du, lite bättre än mamma - till dig, men det var den första jag fick på bloggspot och ville så gärna dela med mig till dig.
    Tack för att du tänker på mig och uppmuntra mig att ta mer kort.

    Tur att du sluppit fler bilfärder sedan du åkte med sonen, att det lugnat sig en del.
    Jo Vissa är inte vana att vara själv, när jag var i Indonesien vågade inte min väninnan /(som bor och kommer därifrån) sova själv en natt då mannen skulle vara borta så hon frågade om jag kunde dela dubbelsängen med henne.
    Men snällt av dom att fråga och bjuda på mat i alla fall, nu skall jag kolla drömjobbet och sedan sitta och längta till Paris.
    MB

    SvaraRadera
  4. Visst är det snart. Känns lite konstigt att packa ner sitt liv i en resväska, men jag har bott utomlands förr så detta kommer förhoppningsvis gå bra! Har du alltid bott i Toscana eller i andra regioner också? :)

    SvaraRadera
  5. Å tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!

    Du måste fortsätta med din fina blogg som jag läser nästan varje dag!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis. Visst varmer det lite extra da man far uppskattning av sina bloggvanner. :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Nu är du i Paris, men jag måste bara dela med mig av detta som jag snubblade på i mitt bloggande. Eftersom jag fortf inte har listat ut hur man får in ett videoklipp fr youtube så bif jag länken till det inlägget där jag hittade den. :)
    http://tonarsmorsa.se/2009/01/22/humor-pa-hog-niva/
    hälsn cz

    SvaraRadera
  8. Jag vet att du är bortrest, men jag har gett dig en utmaning på min blogg. Antar du den? :)

    SvaraRadera
  9. Hej !!!
    Vilken mysig blogg !!!!!
    Har länkat....hoppas det var okej....
    Kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera