måndag 12 januari 2009

En sak som gjorde mig glad!

Jag är ingen mamma. Inte än i alla fall. Men precis som Maria säger så har jag en massa ägg som säkert kommer bli ett eller två barn i framtiden. Vem vet?

Det var därför jag fick utmärkelsen "du har en underbar mammablogg". Jag tar bort mamma för tillfället och tackar så mycket. För att du tänkte på mig och dina fina ord. Tack!
Jag skickar vidare till Njut i din trädgård som är mamma till två barn. I bloggen finns en härlig blandning av inredning, kort, recept och trädgårdstips. Jag gillar den!

6 kommentarer:

  1. Oj, jag såg visst inte din andra kommentar förrän nu! :)

    Ja, jag pratar turkiska, dock inte helt felfritt, men väl så att jag klarar mig. :) Kan läsa turkiska tidningar, se på turkisk TV och klarar av vardagliga situationer, fast kan kanske inte alla ord och gör en del grammatikfel. :) Eftersom det inte är många som kan engelska här i Istanbul så pratar jag turkiska med praktiskt taget alla utom min pojkvän, och ibland också med honom! Bra träning får jag i alla fall! Hur är det i Italien, kan alla där (bra) engelska? Talar du flytande italienska?

    SvaraRadera
  2. Bra att du tog det på rätt sätt! Och du kunde länka.
    Du hur hittar jag dig på facebook, det fanns en hel del Veronica?

    SvaraRadera
  3. Nu glömde jag något - fin header du fått till. MB
    Och ja jag har letat med både dit för och efternamn.
    Du hittar mig under mitt namn och så har jag samma bild som på bloggen.

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart collage du har gjort till headern!

    Och grattis till utmärkelsen :)

    SvaraRadera
  5. Så snyggt det var här då! Var lite nyfiken på om din story fortsatte, och det hade den ju! Tackar! och så grattis till awarden!!

    SvaraRadera
  6. Laura, vad duktig du är som pratar turkiska :) Jag pratar flytande italienska. Dom flesta italienarna pratar väldigt dålig engelska så man måste ju lära sig språket om man vill bo här.

    Maria, tack! Har addat dig på facebook :)

    Utlandsmamman, Tack så mycket. Nu är det lite ljusare och roligare :)

    Anneli, Tackar så mycket! Del 3 kommer imorgon.

    SvaraRadera