onsdag 28 januari 2009

Utmärkelsen är Fabulous!

Titta här vad jag fick av Utlandsmamman! Tack så jättemycket för den. Jag blir så glad!


Tillsammans med den här utmärkelsen ska man också lista fem saker som man inte kan vara utan. Får se om jag lyckas få till det.

1. Francesco, kärleken i mitt liv som är med mig varje dag.

1. Familjen, alla där hemma i Sverige som jag saknar men ni är också med mig varje dag.

Delad första plats. Jag kan inte sätta en framför den andra!

2. Den lilla bärbara och internet, förkortar avstånden och gör allt så mycket lättare.

3. Kaffe, utan kaffet är jag inte människa och huvudvärken kommer på direkten.

4. Drickyoghurt, dom små flaskor fattas aldrig i mitt kylskåp.

Det var ju inte så svårt och jag satte inte cigaretterna på listan för det är en sak som jag skulle vilja klara mig utan.

Då ska jag skicka vidare den här utmärkelsen och det är inte så lätt. Jag väljer två stycken bloggar som båda är utlandssvenskar precis som jag. Som jag gillar och läser varje dag!

Anna of Sweden

Permanent formsvacka

Passar på att tacka alla som kommer in och hälsar på och lämnar fina kommentarer!

6 kommentarer:

  1. Grattis och den var du verkligen värd:)
    Bra att du inte satt in cigaretterna på listan, då är man på rätt väg tankemässigt iallafall:)
    Jag lääääääääääääääääääääääääääääääängtar efter nästa kapitel.
    Många kramar Sari

    SvaraRadera
  2. Grattis till nytt pris - bara att sträcka på dig! Håller med, bra att ciggen inte kom med...du är på gång!!

    SvaraRadera
  3. Du är fabolous du ;)
    - och kaffe det klarar jag mig inte heller utan, kanske ska ta mig en kopp nu och se om det hjälper!

    SvaraRadera
  4. Sari, tack så mycket! Tar tag i nästa kapitel imorgon! Det kommer :)

    Anneli, tackar. Förr eller senare vill jag ha ut dom ur mitt liv!

    Utlandsmamman, vad gullig du är! Tack! Det går inte att vara utan kaffe :) Krya pà dig!!

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir!
    Tusen tack!

    SvaraRadera
  6. Anna, den är du värd tycker jag!

    SvaraRadera