tisdag 23 december 2008

Sista klapparna..

är snart köpta.

Även fast vi sagt "i år köper vi inga julklappar". Men så närmar sig julafton och man vill ju ändå ge något, något litet.

Jag och pojkvännen var iväg till Siena och det var faktiskt inte så mycket folk ute. Jag trodde att det skulle vara värsta kaoset. Andra kanske inte är sista-minuten människor som oss eller så kanske dom väntar tills imorgon.

Det blev en hel del böcker och jag tror att det blir en bok till F. också. Lite oromantiskt kanske.

Hmm...

Om ett litet tag bär det iväg till affärerna igen och får se om jag ser något,

lite mer romantiskt.

4 kommentarer:

  1. Själv har jag inte hittat vad jag tänkt köpa till sambon, så det får bli i morgonbitti när jag ändå ska ut på ett annat ärende.
    Jo, maten var utsökt på bröllopet. Vi har en vän som är Chef och en riktig finsmakare och han sa att maten var i högsta klass. Det verkar som om mina amatörsmaklökar hänger med lite i alla fall

    SvaraRadera
  2. Böcker är bra :)
    Körde förbi ett köpcentrum i em och så mycket bilar har jag aldrig aett på den parkeringen innan!

    Hinner nog inte ut så mycket i bloggvärlden de närmasta dagarna så jag önskar dig en riktigt God Jul!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Böcker älskar min man - problemet är att ju fler barn vi fått så har det blivit minde och mindre med tid att läsa, men om ngra år då har han massor att ta igen.

    Vad skönt att bada i naturliga källor, har själv gjort det i både Island och på Nya Zeeland - härligt är det.
    Önskar dig en frdfull och stilla JUL,

    MB

    Ps. Nyfiken är jag om du hittade något romantiskt till sambon - ni knakse kan gå å bada ihop.

    SvaraRadera
  4. God Jul från ett soligt Sicilien!!
    Titta in till mig om du har Kalle Anka-abstinens ;o)

    SvaraRadera