torsdag 5 februari 2009

7 sanningar

Då var det utmaning på gång igen. Det är Segsliten som utmanat mig att berätta 7 sanningar om mig.
  1. Jag tittar alldeles för mycket på film. Så pass mycket att jag glömmer bort vad jag egentligen har sett och handlingen i filmen.
  2. Jag kan inte somna på kvällen om jag inte läser några rader i boken som ligger på nattduksbordet.
  3. Jag är otroligt dålig på att ljuga. Även små vita lögner tar evigheter att planera.
  4. Jag är naiv.
  5. Jag sjunger alltid när jag är själv i bilen. Hög volym och till det min falska sångröst.
  6. Har utan större svårigheter intagit en italiensk typ av bilkörning. Vilket betyder, hetsigt, stressigt och inga större problem att parkera där man egentligen inte får parkera.
  7. Jag biter på naglarna.

Grejen är att man ska skicka vidare den här utmaningen till 7 stycken bloggare.Men jag vill ge den till alla som känner att dom vill göra den. Så gör som ni vill.

4 kommentarer:

  1. Nu flödar utmaningarna måste jag säga. Jag har precis utmanat dig - på en slag "get to know you better"! :) Vågar du?

    SvaraRadera
  2. Ett par av dina sanningar skulle nog kunna förlänga min lista, men jag fick ju inte ha mer än sju. Hur har det gått med hotelljobbet? Har skitstöveln hört av sig? Du kanske skulle öppna ett eget hotell och visa honom vem som "bär byxor" i det här sammanhanget.
    Kram ☺

    SvaraRadera
  3. Cz, ska ta mig en titt på din utmaning :)

    Segsliten, hihi, nej skitstöveln har inte hört av sig! Att öppna eget skulle absolut vara det bästa. En av mina drömmar :)

    SvaraRadera
  4. Jag har precis svarat på samma utmaning och inser att det var tur jag inte läste din först för då hade jag nog inte kunnat låta bli att kopiera dig! 1 o 7 kan jag INTE skriva under på, men resten stämmer bra!
    Kram

    SvaraRadera