fredag 6 mars 2009

Utmärkelse

Gissa om jag blev glad när jag fick syn på den här utmärkelsen inne hos Pysen.
Tack snälla, goa du!!
För att du finns där ute och delar med dig av ditt underbara Sicilien!

När jag får utmärkelser börjar jag fundera.

På att blogga har blivit en stor grej i min vardag. Inte bara för att själv synas och höras.
Utan för gemenskapen och vänskaper som knyts världen över.

Genom att blogga har jag fått en inblick i många människors vardag, som lär mig någonting nytt varje dag. Det är allmänbildande att läsa bloggar har jag upptäckt!

Att läsa om verkligheter som ligger utanför min egen, öppnar mitt sinne. Det är otroligt inspirerande!

Därför vill jag skicka vidare den här utmärkelsen till alla er som bloggar! Tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Hej !!!!!!
    Oj,oj,oj vad mycket mysigt , som hänt här sen jag sist var inne o gluttade.........
    Vad du skriver mysigt och vilka vackra bilder vi får se !!!!!
    Awarden är du verkligen värd....och du har rätt i allt du säger om bloggvärlden.......hi,hi,det där lät väl smörigt om något.........
    men det är så jag tycker.....
    ha en bra helg,
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  2. Monica, hihi, vad du är snäll! Nej, jag tycker vi säger att det aldrig kan bli för smörigt :) Eller hur?!

    SvaraRadera
  3. Godafton där nere i Italien.
    Hoppas det är bra med dig.
    Här sitter man och dricker te, lyssnar på blues och rock och skriver på bloggar.

    Är på väg tillbaka så nu ska jag väl förhoppningsvis komma lite oftare på besök hos dig.
    Grattis till utmärkelsen. Den har du förtjänat.
    Kramen Synne.

    SvaraRadera