söndag 25 oktober 2009

Dagens

temperatur...


7 kommentarer:

  1. ok..din fresterska..

    Småland 25 okt..kl 18.46 + 3 grader..brr

    SvaraRadera
  2. Inte illa! Här har vi haft det härligt regnigt och grått......innemysarväder med andra ord! Det slår du inte ;-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt. Italiens klimat är nog en av de saker jag kommer sakna mest då vi styr kosan hemåt Sverige igen...

    Nina

    SvaraRadera
  4. Oh vad varmt och skönt hos dej, låter som kjol och bara ben och en liten topp väder!
    Fast på dagens promenad var det +6, får säga att det är godkänt, helst om man har varm jacka på sig.
    Kram//Lissen

    SvaraRadera
  5. oj...det blir svårt att macha här...mycket frost på rutan i morse, men vackert väder på dagen. Vintertiden är här och kvällarna svarta...men jag ska inte klaga, har sol och bad att se framemot!

    SvaraRadera
  6. Anna, hihi :)

    Anette, nej det gör jag faktiskt inte :)

    Nina, mmm, man tänker ju inte på det förrens man är tillbaka i Sverige... Där det är vinter och kallt :)

    Lissen, nej, ingen kjol för min del :) Men en tunn tröja och sitta i solen är helt ok!

    Pysen, det minsta jag kan göra :)

    Anneli, härligt att åka iväg till sol och bad när det är vinterkallt hemma :)

    SvaraRadera