söndag 22 november 2009

Finn fem, eller några mer fel

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade just din blogg när jag letade efter andra utlandssvenskar. Själv bor jag i Bayern sedan närmare sju år, men har nu köpt hus och ska flytta till italienska delen av Schweiz.
    Nu ska jag läsa om hur du har det i Toscana. :-)

    http://camillatoniolo.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Meh alltså, hittar han bara på en egen text eller?? Och snygg inledning sådär lite halvliggandes på pianot.. haha återigen , det här är varför jag inte äger en tv i Italien.. ;)

    SvaraRadera
  3. Det gör inget om man är lite dum, bara man är söt...
    Det är kanske inte så viktigt att kunna texten när publiken kan ännu mindre engelska än vad man själv kan ;o)

    SvaraRadera
  4. Camilla, kul att du hittade till mig :) Ska ta & kika in hos dig nu :)

    Miranda, hehe, i vilket fall som helst så är han vääääldigt modig :)

    Helena, rösten har han! Lite kul var det att till och med Mara kommenterade hans engelska :) Som sagt, han är modig!!

    SvaraRadera