tisdag 4 augusti 2009

En dags shopping

Häromdagen var vi till Sawgrass Mill, ett "mall" med över 350 affärer och "factory outlets". Floridas största och dagen flyger bort när man strosar runt i jakt på det perfekta fyndet!

Och lite fynd blev det, hos Adidas och Nike där man hittar bra löparskor för under 40 dollar. Jo, jag ska försöka ta mig ut och springa...

Vid Ralph Lauren s
åg jag en sak jag aldrig sett förut.

n i alla åldrar virrade runt, slet i kläderna, det var kö till provhytterna på herravdelningen och vissa föredrog att prova i något hörn av affären.

Men det bä
sta av allt var att se att kvinnorna tröttnade, gick ut och satte sig.

Det gjorde jag med!

5 kommentarer:

  1. åååååh sawgrass... underbart ställe. tyvärr satte jag "bara" av tre timmar för shoppingen där.. nästa gång blir det heldag.

    SvaraRadera
  2. Oj himmel vilken shopping..kan tro det när det var så bra priser..mmm min lilla dotter fick köpa två extra resväskor när hon skulle hem från staterna..det kanske du får med :D

    SvaraRadera
  3. Ja det ska visst vara shop until you drop over there...roligt!!!!

    SvaraRadera
  4. Conny Runbacken5/8/09 11:21

    Hej tjejen. Jag har inte tackat för dina tips om Florens tidigare. Jag och min flickvän var där, första veckan i juni. Vi hade det riktigt mysigt. Vädret var perfekt för en stads-semester med shopping. Hittade jättemycket och kan väl säga att Hilfigerbutiken blev en STOR favorit för oss båda. Mycket god mat och dryck hann vi också med. Igen, Stort tack// Conny och Maria

    SvaraRadera
  5. Kul att du är tillbaka, bloggar igen...
    Har saknat din blogg!
    Ha det så underbart i Florida!!!

    Jag har precis öppnat butiken igen efter besök hos älsklingen i Spanien...
    Kram

    SvaraRadera